Va informam ca in conformitate cu OUG34/2014, beneficiați de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line si sa nu prezinte urme de folosire.
Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.
Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa. Aceasta suma este stabilita unui deviz de reparatie.
Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii
Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line
Conform Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10 nu se pot returna produsele fabricate pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre client si care nu se afla in stocul uzual online al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme)
Chingi Expert nu-si asuma nici o responsabilitate pentru nici un fel de dauna, de orice natura ar fi ea, dauna cauzata de defectele produselor sale. Nici o indemnizatie nu va fi platita de Chingi Expert pentru modificari sau reparatii ale produselor sale.
In termen de 14 zile lucratoare de la primirea coletului in depozitul nostru in cazul in care nu se doreste alt produs la schimb va vom rambursa suma reprezentand valoarea produselor returnate de dumneavoastra in contul specificat.
Costul de transport al curierului in cazul returului produsului/ produselor va fi suportat in totalitate de client. Produsul/ produsele pot fi returnate doar prin curier rapid.
In vederea recuperarii pretului achitat pe produsul respectiv, tot ce trebuie sa faceti este sa sa ne contactati la numarul de telefon : 0746038691 si sa ne informati ca doriti sa returnati produsele achizitionate.
Nu acceptam colete de la POSTA ROMANA sau colete cu RAMBURS !
De ce poate fi refuzat returul?
Nu este nimic complicat, dar trebuie să ai în vedere câteva lucruri înainte să returnezi un produs.
Așadar, returul îți poate fi refuzat dacă:
- Produsul nu este în aceeași stare în care a fost livrat: prezintă semne de uzura, este deteriorat, nu are eticheta intactă;
- Eticheta a fost îndepărtată;
- În coletul de retur se află produse diferite față de cele achiziționate de client.
Dacă nu sunt îndeplinite condițiile de mai sus, vom refuza returul și îți vom trimite coletul înapoi cu plata expediției la destinatar.